حس عجيب ......
17 سالگی
درباره وبلاگ


بي تو مهتاب شبي باز از آن كوچه گذشتم .....

پيوندها
اللهم عجل الولیک الفرج
شهدای شهرستان کبودراهنگ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 17 سالگی و آدرس 17salegi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 35226
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
محمد

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 14:22 :: نويسنده : محمد

سلام به همه ي دوستان گل

تا ساعاتي ديگر ، من اولين كنكور زندگيم رو تجربه مي كنم !

هر چند كه آزمايشي است و ما هم صرفا جهت تفريحات سالم مي ريم سر جلسه ولي يه حس عجيبي دارم ! ( ديروز به مامانم مي گفتم كه جهت تفريحات سالم مي ريم ، اعصابش خرد شد بنده خدا گفت : آره ، سال ديگه هم براي تفريح برو ! گفتم : نه ، سال ديگه واسه دست گرمي مي ريم ديگه !!! داشت از دستم ديووونه مي شد ، گفت : پاشو برو درست رو بخون تا كتك نخوردي !!! ما هم جيم كرديم ! دلم به حال مامانم مي سوزه !!! يعني چه طوري من رو تحمل مي كنه امسال !!؟ امسال از دست من پير نشه خيليه ! )

از يه ور يه اضطراب خاص و از يه ور هم يه شور و شوق عجيب !

خلاصه اين كه يه حس ماورا الطبيعه دارم !

ساعت 16 شروع ميشه كنكور و در حوزه رو نيم ساعت قبلش تخته مي كنن و كسي رو راه نمي دن !

قراره مهرداد خان ( رفيق گرام ! ) ساعت 14 و 45 دقيقه تشريف بيارن ابتداي خيابان ما و با هم پياده بريم تا حوزه !

حوزه امتحانيمون دانشگاه آزاد شيروانه كه زياد با خونمون فاصله نداره !

منزل ما خيابون دانشگاه ست و دانشگاه آزاد هم ميدان دانشگاه مي باشد !

ده دقيقه اي پياده روي داره !

فقط من موندم توي اين هواي بسي گرم تابستاني ، چگونه بايد آزمون بديم !!!

البته دانشگاه آزاد كه پول دار تشريف داره و بساط كولر حتما به راهه ولي از اون جا كه ما خيلي خوش شانس تشريف داريم ، يحتمل كولرهاي دانشگاه امروز خراب شن !!!!

خلاصه اين كه دعا بفرماييد برايمان !
هر چند آزمايشيه ولي مهمه ! بالاخره پول داديم بهش !!! ما كه به نيت خوردن كيكي كه سر جلسه شايد بدن مي ريم !!! ( خنده حضار ! )

داش اميد صبح آزمون داشت ؛ نمي دونم چه كرده ؟؟؟

آخه ايشون عمران انتخاب كرده بودن و زير گروهشون با ماها فرق داشت !

منظور از ماها هم من و مهرداد و رضاست !

آخه ما همه مون مكانيك زديم !!! عين اين عقده اي ها !!!‌ واقعا كه !!!

البته من كه كلا از برق خوشم نمي ياد ، به درد من يكي هم نمي خوره ! همين مكانيك و رشته هاي نزديك بهش رو انتخاب مي كنم ! مثلا هوافضا ، مهندسي پزشكي ، رباتيك و مثل اين ها !

البته اين ها واسه كنكور سراسريه كه سال ديگه ست ! امسال فعلا هيچي ! همين مكانيك بس است ما را !
ديگر بايد رفع زحمت را كم كنيم ! جمعه دوباره مزاحمتون مي شويم ! البته اگر حس و حالي بود و شرايط مطلوب بود !

تا سلامي ديگر ، بدرووووووووووووووووووود

با عرض معذرت ! عكس بهتر پيدا نكردم ديگه ! همين رو تحمل بفرماييد !!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: